بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

The best thread lift Doctor in Tehran

5
(1)

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

برای انجام یک عمل لیفت با نخ حتما باید به پزشکی مراجعه کنید که تبحر و تخصص لازم در انجام عمل لیفتینگ را داشته باشد. در این محتوا به مهمترین ویژگی های یک پزشک برای انجام این عمل اشاره کرده و نکاتی کلی در مورد لیفت با نخ به شما ارائه می دهیم.

معرفی ویژگی های بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

همانطور که می دانید، روش لیفت با نخ یک روش کم خطر برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست محسوب می شود. انجام این روش در وهله اول نیازمند مراجعه به پزشکی متخصص و با تجربه است که از دانش کافی در زمینه لیفتینگ صورت برخوردار باشد. برای اعتماد به یک پزشک و اطمینان یافتن از کار او، می توانید به سابقه کاری او و نمونه های تحت درمان آن پزشک مراجعه نمایید. نمونه های درمان شده سابق توسط پزشک، معیار خوبی برای سنجش توانایی او محسوب می شوند.

از مزایای مراجعه به یک پزشک عالی می توان به این مورد اشاره کرد که چنین پزشکی علاوه بر داشتن تجربه و دانش کافی در زمینه لیفت با نخ به دانش زیبایی شناسی ساختار صورت نیز مسلط است و می تواند نخ ها را طوری در صورت شما به کار ببرد که بیشترین درجه زیبایی حاصل شود. از طرفی شما با مراجعه به یک پزشک حاذق در این زمینه، می توانید از کیفیت انجام و دوام بالای این روش مطمئن شوید. همچنین استفاده از دانش و تجربه یک پزشک متخصص می تواند باعث کاهش درد حین انجام لیفتینگ و حتی عوارض پس از آن شود.

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

آیا لیفت با نخ درد دارد؟

لازم است بدانید روش لیفت با نخ یک روش کم ریسک و بی خطر است که دارای کمترین درد حین انجام عمل و پس از آن می باشد. در این روش محلی که قرار است نخ به آن وارد شود با استفاده از تزریق، به صورت موضعی بی حس می شود و در نتیجه شما کوچکترین دردی را احساس نخواهید کرد. البته ممکن است بعد از انجام این روش، علائمی مانند تورم، کبودی و دردهای خفیف در محل مورد عمل مشاهده کنید. اما این دردها نیز با وجود بعضی مراقبت ها قابل کنترل هستند.

معمولا پزشک متخصص بعد از انجام روش لیفت با نخ داروهایی تحت عنوان مسکن برای شما تجویز خواهد کرد. با استفاده به موقع این داروها و مطابق با دستور پزشک، می توانید از بروز دردهای ناشی از عوارض این روش جلوگیری کنید. همچنین انجام مراقبت های مانند عدم ماساژ دادن صورت تا یک روز پس از عمل، عدم استفاده از لوازم آرایشی تا یک روز پس از عمل، خوابیدن با سری رو به بالا و انجام ندادن فعالیت های شدید بدنی تا 48 ساعت پس از عمل نیز از عواملی هستند که می توانند درد خفیف ناشی از عوارض انجام این روش را به حداقل برسانند.

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

روش لیفت با نخ از روش های دائمی جوانسازی و رفع افتادگی پوست محسوب نمی شود و استفاده از آن نتایجی مقطعی در پی خواهد داشت. البته با در نظر گرفتن خطر کم و هزینه مناسب، ماندگاری نسبتا خوبی دارد. طبق مشاهدات ماندگاری روش لیفت با نخ می تواند از 12 تا 24 ماه متغیر باشد. نخ های وارد شده به پوست صورت، پس از مدتی جذب می شوند و به مرور زمان و با جذب نخ ها توسط بافت صورت، اثرات لیفتینگ نیز از بین خواهد رفت.

البته باید توجه داشته باشید که در روش لیفت با نخ روند کلاژن سازی پوست تحریک می شود. در نتیجه پس از جذب شدن نخ ها نیز تا مدتی اثرات ناشی از آن باقی می مانند. ماندگاری لیفتینگ صورت به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

  • نوع نخ مورد استفاده و کیفیت آن
  • تبحر و تخصص پزشک
  • تعداد نخ استفاده شده در هر ناحیه
  • میزان سطحی یا عمقی بودن چروکهای پوستی
  • سن بیمار
  • نوع پوست شخص
  • رعایت مراقبت های لازم پس از انجام لیفتینگ

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

در چه سنی می توان لیفت با نخ را انجام داد؟

طبق نظریه پزشکان و مطالعه مجلات علمی پزشکی به این نتیجه می رسیم که بهترین زمان برای انجام روش لیفت با نخ هنگام مشاهده اولین علائم و نشانه های پیری در چهره می باشد. در این بازه زمانی، سطح کلاژن سازی پوست کاهش می یابد و چروک های ریز و کم عمق روی صورت فرد ظاهر می شوند. این چروک ها بیشتر در ناحیه خط لبخند، خط گونه و پیشانی مشاهده می شوند. همچنین افتادگی پوست صورت در ناحیه غبغب، گونه و پلک نیز از اولین علائم پیری می باشد. سن بروز علائم و نشانه های پیری در افراد مختلف متفاوت است اما به طور میانگین این علائم بعد از 35 سالگی در افراد ظاهر می شوند. بنابراین، بهترین زمان برای انجام روش لیفت با نخ بازه سنی 35 تا 50 سالگی می باشد.

در بازه سنی 35 تا 50 سالگی، کلاژن سازی هنوز در پوست فعال است و فقط روند آن به مرور کاهش می یابد. وارد کردن نخ به صورت در این بازه سنی، روند کلاژن سازی پوست را در نواحی مورد نظر تحریک کرده و به آن سرعت می بخشند. در نتیجه چروک های سطحی رفع شده و افتادگی پوست نیز به مرور برطرف خواهد شد. البته این مسئله به این معنی نیست که لیفت با نخ روی افراد بالای 50 سال تاثیر کافی ندارد بلکه با افزایش تعداد نخ طبق نظر پزشک، می توان تاثیر این روش در سن های بالاتر را نیز افزایش داد.

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران


بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

هزینه عمل لیفت با نخ چقدر است؟

در مورد هزینه روش لیفت با نخ باید بگوییم که این روش نرخ ثابتی ندارد و هزینه آن با توجه به ملاک هایی افزایش یا کاهش می یابد. این ملاک ها عبارتند از:

  1. تخصص و تجربه پزشک: بدیهی است، با وجود تاثیر بسزایی که تخصص پزشک روی کیفیت و ماندگاری روش لیفت با نخ می گذارد، در تعیین قیمت آن نیز تاثیرگذار باشد. البته این تفاوت قیمت بسیار ناچیز است و تاثیر چندانی بر هزینه عمل نخواهد داشت. در نتیجه بهتر است با مراجعه به پزشکی متبحر و پرداخت مبلغی بیشتر، کیفیت و ماندگاری روش را تضمین نمایید.
  2. نوع و تعداد نخ مورد استفاده: مبنای اصلی تعیین قیمت این روش، نوع نخ مورد استفاده و تعداد آن می باشد. معمولا در این روش از نخ های PDO که نخ های جذبی هستند و ماندگاری و قیمت مناسبی دارند استفاده می شود.

عمقی یا سطحی بودن چروکهای پوستی: بدیهی است رفع چروکهای سطحی زمان کمتری می برند و در مقابل برای رفع چروکهای عمقی باید وقت بیشتری صرف کرد. در نتیجه میزان سطحی یا عمقی بودن چروک های سطح پوست نیز در قیمت نهایی روش لیفت با نخ تاثیرگذار هستند.

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران


بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

لیفت با نخ در چه نقاطی از صورت قابل انجام است؟

روش لیفت با نخ در نقاط مختلفی از صورت می تواند مورد استفاده قرار گیرد. مرسوم ترین موارد استفاده از این روش شامل موارد زیر می باشند.

  • رفع افتادگی پلک: شما با استفاده از نخ های لیفتینگ می توانید افتادگی پلک خود را درمان کرده و زیبایی چهره خود را افزایش دهید.
  • خط لبخند و خط گونه: معمولا اولین علائم پیری با ظاهر شدن خط لبخند و خط گونه مشاهده می شوند. با استفاده از نخ های لیفت کننده می توان چروک های ناشی از خط لبخند و خط گونه را برطرف نمود.
  • افتادگی غبغب: افتادگی غبغب، یکی از علائم پیری است که تاثیر منفی زیادی روی زیبایی افراد دارد. شما با مراجعه به پزشک و انجام روش لیفت با نخ می توانید افتادگی غبغب خود را برطرف کرده و زیبایی چهره خود را چند برابر کنید.
  • ترمیم بینی و زاویه سازی فک: یکی از روش های مرسوم برای ترمیم ساختار بینی و زاویه سازی فک استفاده از روش لیفت با نخ می باشد. شما با انجام این روش و صرف هزینه ای کم می توانید چهره خود را زاویه سازی کنید.

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لیست خدمات گلوریا سنتر – آدرس و شماره تلفن های تماس در پایین همین صفحه قرار دارد