ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای یک نمونه از ایمپلنت هایی است که امروز در ایران کاربرد زیادی داشته است. به نظر می رسد یکی از دلایل رایج بودن ایمپلنت کره ای در ایران ارزان بودن آن نسبت به سایر روش ایمپلنت ها است. همانطور که گفته شد ایمپلنت کره ای نسبت به روش های ایمپلنت آمریکا، اروپا و سوئیس ارزان ‌تر است. انواع برندهای ایمپلنت کره ای شامل اوستم، مگاژن، ایمپلنتیوم و آی تی ار است. در سال‌های اخیر ایمپلنت کره‌ای در بازار بسیار رایج شده است. این نوع ایمپلنت دندان قیمت مناسبی که داشته و قطعات در دسترس آن باعث شده که بسیاری از دندانپزشکان از این روش استفاده کنند. می توان گفت که ایمپلنت کره ای نیز همانند محصولات کشورها می تواند دارای جنس نامناسب و جنس مرغوب باشد. اکثر افرادی که قصد انجام ایمپلنت دندان را دارند برای این که بهترین انتخاب از مارک ایمپلنت داشته باشند دچار تردید می شوند.

در واقع آن ها بین ایمپلنت آلمانی و ایمپلنت کره ای به شک می‌افتند. این افراد هنگام انتخاب نوع ایمپلنت با مدل های مختلفی روبرو می شوند. از این رو می‌توان گفت که با کمی تحقیق می ‌توان بهترین برند ایمپلنت را پیدا کرد. اینکه برخی افراد تصور می کنند ایمپلنت های اروپایی و آلمانی می‌تواند از ایمپلنت آسیایی بهتر باشد غلط است. به این دلیل که برخی برندهای ایمپلنت کره ای می ‌توانند از ایمپلنت آلمانی بهتر باشند. هنگام انتخاب بهترین ایمپلنت به جای توجه به کشور سازنده باید به دارا بودن ایمپلنت به استاندارد جهانی توجه کرد و مجوز سلامت بهداشت را در نظر گرفت. می‌توان گفت که شما با انتخاب متخصص با تجربه ایمپلنت دندان می توانید از بهترین برند و مارک ایمپلنت که برای شما استفاده می شود بهره ببرید. قطعاً با انتخاب متخصص ایمپلنت فرایند موفقیت آمیز را از جراحی ایمپلنت خواهید داشت.

ایمپلنت دندان کره ای

برند های با کیفیت ایمپلنت

امروزه ایمپلنت کره ای پیشنهاد بسیاری از دندانپزشکان در ایران است. ایمپلنت کره ای به دلیل مزایایی که نسبت به سایر ایمپلنت های دیگر دارد بسیاری از پزشکان آن را ترجیح می دهند. از جمله مهم‌ترین مزایای ایمپلنت کره ای به طول عمر مناسب، کیفیت بالا، قیمت مناسب و پایین، دسترسی آسان به قطعات کره ای در ایران و همچنین مطابق و سازگار با استخوان فک اشاره می شود. ایمپلنت هایی مانند مگاژن و اوستم از ایمپلنت هایی هستند که با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می شوند. مزیت طولانی بودن عمر ایمپلنت های کره ای را تحقیقات علمی ثابت می کند. ایمپلنت کره ای در مقایسه با برندهای با کیفیت ایمپلنت در دنیا معایبی نیز دارند. هنگام انتخاب نوع ایمپلنت برای خود می بایست بدانید که کدام یک از آنها برای شما واجب تر بوده و کدام یک اهمیت زیادی ندارد.

چند نمونه از معایب ایمپلنت کره ای در مقایسه با ایمپلنت های سوئیسی و آمریکایی را برای شما ذکر می کنیم. کیفیت ایمپلنت کره ای خوب است اما در مقایسه با برندهای سوئیسی و آمریکایی کیفیت پایین تری دارد. همچنین می‌توان گفت که طول عمر نسبتا خوبی داشته اما نسبت به برندهای اروپایی کمتر است. چند نمونه از این برند های ایمپلنت مادام العمر هستند. اما ایمپلنت کره ای واجد شرایط مادام العمر است. برای اینکه در مورد بهترین برند های ایمپلنت کره ای و درباره انتخاب خود اطلاعات بیشتری داشته باشید بهتر است با دندانپزشک مشورت کنید. تمامی این برند های ایمپلنت دندان کیفیت خوب و طول عمر مناسبی دارند که شما باید در مورد بهترین انتخاب خود با پزشک مشورت داشته باشید. دندانپزشک سعی می‌کند نسبت به محل ایمپلنت و شرایط استخوان فک بهترین مارک آن را برای شما استفاده کند.

ایمپلنت دندان کره ای

انواع برند های ایمپلنت کره ای

برند مگاژن ایمپلنت کره ای در مقایسه با برندهای که ذکر شد کیفیت بالاتری دارد. مدت دوام ایمپلنت کره ای با توجه به نظر بیماران تا ۱۰ سال در نظر گرفته شده است. اما می‌توان گفت که نسبت به برند های اروپایی و آمریکایی طول عمر پایین تری دارد و ایمپلنت های اروپایی طول عمر بیشتری نسبت به ایمپلنت کره ای دارند. همچنین لازم به ذکر است که نوع برند ایمپلنت شما می تواند در موفقیت این جراحی موثر باشد. تجربه و مهارت پزشک در موفق بودن درمان بی تاثیر نیست. اما برند ایمپلنت دندان در کاهش عوارض جانبی و روند بهبودی تاثیر دارد.

منبع